maanantai 2. marraskuuta 2015

182.



Osallistuin lukuhaasteeseen. Kolmekymmentä sivua joka päivä marraskuun ajan. 
Mitään en niin inhoa, ku keskeneräsiä kirjoja. Silti mulla on niin lasten, kuin omiaki kirjoja kesken. Ei muka oo ollu aikaa lukia. Siispä hyvällä syyllä nuitten entisten kimppuun, niin saa jouluksi ostaa kuus uutta. Jokaiselle jotaki.

On mulla kyllä Narniaki ihan alullaan. Sen sain ku esikoinen synty. Tuntuu hullulta, että yhen pienen vauvan kans en saanu luettua koko jouluna. Taisin nukkua aina kun vauvakin nukku. Siitä asti oon lukenu ääneen. Vasta kun lapset nukkuu luen omaa kirjaa, jos pysyn hereillä. Kaiholla muistan aikoja, kun olin niin koukussa Hovimäkiin tai Tuulen viemään, että kannoin kirjoja joka paikassa mukana. Jos tämän haasteen aikana koukuttus taas. Piti muuten olla kaunokirjallisuutta. En tiiä onko nämä mun kirjat kaunoa nähnykään. Luen silti.

6 kommenttia:

  1. Minusta on tullut himo-lukija,kun lapset on kasvanu isommaks. Selkä vääränä kannan niin itselleni kuin lapsillekin kirjoja kirjastosta ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meilleki on tullu kirjastokäynneistä rutiini.
      Ehin tyttöjen kaverina kirjasarjoja. Joskus alotan ääneen jonku ja esikoinen lukee loppuun. Tarjoan samoja, mitä ite pikkutyttönä luin, mutta uusiakin on löytyny.

      Poista
  2. Koko kaunis kirjakasa on kaunoa♥
    ihana olet -voi kun tykkään piipahtaa täällä.Saat minut aina hyvälle mielelle.Lukuiloa

    VastaaPoista
  3. Olin nuorempana intohimoinen lukija, mulla oli keskeneräisiä kirjoja joka pöydän kulmalla. Sitten tuli muita kiireitä ja nykyään en osaa rauhoittua kirjan ääreen. Sadut ja lasten kirjat on poikkeus, niitä luen mieluusti varsinkin ääneen. Niin ja kirjat jossa on paljon kuvia ja vähän tekstiä, niitä kyllä "luen". Piti yhteen lukuhaasteeseen tarttua aiemmin tänä vuonna, mutta se kuivui mun kohdalla ihan kokooon. Joskus vielä?!

    Lukuiloa sinulle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tutulta kuulostaa. Sitähän se on, pitäisi olla aikaa rauhottua.

      Poista

Kiitos kommentista!