sunnuntai 31. toukokuuta 2015

163.


Oon miettiny blogin sulkemista. Ajattelin lopettaa koko höskän. Kirjottaminen ei vaan oo tuntunu enää luontevalta.
Mutta mietin sitäkin, miten tämä on ollu mun oma juttu, Harrastus, joka ei sido paikkaan eikä aikaan. Miten mulla on joskus ollu monta juttua luonnoksissa. Joita sitten oon sen kummemmin ajattelematta julkassu, tai sitten ensin viilannut monta päivää lopulliseen kuosiin.
Nyt vaan on niin paljo muuta mietittävää ja tekemistä, että ainakin hiljenennän tämän hetkeksi. Jään kesätauolle. Palaan kyllä kun inspiraatio iskee. Kun joku lapsista sanoo jotakin, mikä pitää merkitä muistiin.
Ensin yritän pestä ikkunat, ja istuttaa herneet ja siivota prinsessan kamarin. Ja opettelen taas syventymään iltaisin kirjaan.

4 kommenttia:

  1. Tiiätkö, mä ilahdun aina ihan hirveesti, kun blogiluettelostani huomaan sun kirjoittaneen ja julkaisseen. Että harrastuksesi on tuonut iloa minunkin elämään :)

    Mukavaa kesätaukoa, tarkkailen blogilistaani syksymmällä :D

    VastaaPoista
  2. Niin tuttua! Monet kerrat olen miettinyt, että miksi ihmeessä jatkan ja mitä kirjoitan ja mitä järkeä tässä on jajajaja.... Sitten olen jatkanut. Nyt kesän kynnyksellä tuntuu, ettei ehdi kirjoittaa ja silloin kai sitten olen kirjoittamatta. Yleensä kirjoitan, kun aihe "puskee" ulos, se vain tulee enkä kummemmin mieti tai suunnittele.

    Hyvää kesälomaa! Odotan, jos vielä palaat. Kaikki jutut aina luen ja laiskasti kommentoin (se on se ikuinen ristiriita: miksi en kommentoi, kun kommentit kuitenkin osaltaan ovat tämän bloggaamisen suola).

    VastaaPoista
  3. Niin tuttua! Monet kerrat olen miettinyt, että miksi ihmeessä jatkan ja mitä kirjoitan ja mitä järkeä tässä on jajajaja.... Sitten olen jatkanut. Nyt kesän kynnyksellä tuntuu, ettei ehdi kirjoittaa ja silloin kai sitten olen kirjoittamatta. Yleensä kirjoitan, kun aihe "puskee" ulos, se vain tulee enkä kummemmin mieti tai suunnittele.

    Hyvää kesälomaa! Odotan, jos vielä palaat. Kaikki jutut aina luen ja laiskasti kommentoin (se on se ikuinen ristiriita: miksi en kommentoi, kun kommentit kuitenkin osaltaan ovat tämän bloggaamisen suola).

    VastaaPoista
  4. pidetään kesä-tauko,eikös vaan ? :D harrastus,josta ei vaan osaa eikä halua luopua kokonaan,paussi toisinaan tekee kuitenkin hyvää.. ainaki jään kaipaamaan kirjoituksiasi ;)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista!